jonnaerlandsson

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2013

Om mig

Av Jonna erlandsson - 18 oktober 2013 22:31

Namn: Jonna Erlandsson
Född: 29 April 1993
Bor: Tyresö (Stockholm)
Civilstatus: Underbar pojkvän
Skola: Mediagymnasiet Studenten 2012
Intressen: Fotografi är mitt största intresse!
Kamera: Nikon D800
Började blogga:
 Jag började blogga år 2007 på blogg.se och sedan dess 
har det varit till och från, alltid haft samma blogg ända till min pojkvän skapade 
en bloggsida som jag då bytte till. Numera ligger min blogg på killens egna server.

Jonna är mitt namn. Jag tog studenten sommaren 2012 efter tre år på linjen media-foto. 29 april 2013 fick jag och killen nyckeln till våran alldeles egna lägenhet och blev sambos på riktigt! Min familj har två små hundar som heter Alva och Inez. Alva är min lilla bebis och är en dvärgschnauzer, Inez är en mellanpudel och en riktig mammagris. Båda kommer upp i bloggen lite då och då eftersom de flesta i min närhet blir fotade, det är något man får stå ut med om man umgås med mig. Mitt största intresse är fotografi, kameran är min andra bebis så att säga! Jag har även ett förhållande sedan 20:e Januari 2010 med min underbara pojkvän Armin. Han hjälper mig med mycket gällande bloggdesign, koder hit och dit. Själva utseendet gör jag själv här på bloggen.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna erlandsson - 18 oktober 2013 22:27


Min första kärlek, svårt egentligen. Vad är första kärlek? Man har haft när man var liten och så men räknas inte. Känner inte för att skriva ut namn men kan väl berätta lite. Har haft en jag umgicks med mycket förr som jag gillade väldigt mycket ett ...

Av Jonna erlandsson - 18 oktober 2013 22:25


Vad är kärlek? Oj skulle kunna sitta och skriva långa texter om det och beskriva men tänker inte göra det nu. Kärlek för mig är min familj, släkt, vänner och pojkvän. Svårare än så är det inte. Det första jag tänker på när jag hör kärlek är såklart p...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards